Monday, October 19, 2020

JOM LIKE PAGE KAMI

Bismillahirrahmanirrahim.


Wah.. sudah agak lama juga tak dikemaskini blog tadika ini ya. Maafkan kami. Banyak cerita dan aktiviti sebenarnya yang hendak kami kongsikan, sayangnya keadaan dan masa agak terbatas.

Memikirkan cara yang lebih efektif untuk berkongsi aktiviti harian anak-anak di tadika, makanya pihak pengurusan mengambil keputusan untuk mewujudkan FB Page bagi setiap cawangan kami. Maaf sekali lagi sekiranya page yang kami wujudkan itu masih kurang sempurna, maklumlah, baru hendak berjinak-jinak dengan ‘dunia baru’ ini. Masih banyak yang perlu kami pelajari.

Di harap para ibu bapa dan penjaga dapatlah memberi sokongan kepada kami. Sila like, follow, dan share ya! Tolong uar-uarkan kewujudan page kami di alam maya.

Di sini kami kongsikan link ke laman page setiap tadika kami.

Ingin juga kami ingatkan sekali lagi di sini, jaga kesihatan dan sentiasa pantau keberadaan anak-anak. Kita masih lagi di dalam suasana pandemik Covid-19. Jika tiada apa-apa keperluan untuk berada di luar rumah, tak perlu keluar. Jangan berlengah sekiranya kurang sihat, jumpalah doktor untuk dapatkan ubat dan nasihat yang betul.
 
Kita berjumpa di page tadika ya!

~Cikgu Norifah~

0 comments:

Post a Comment

 

MyBISTARI GROUP Published @ 2014 by Ipietoon